tisdag 8 september 2015

Call my mom

På tal om hundutställningar och om att man borde bli ordentligt orolig över mig om jag börjar pyssla med sådant. Här kommer en lista med andra grejer som ni bör bli oroliga över mig om jag börjar med.

Ring min mamma och fråga om hjälp om jag börjar:...

...träna Crossfit, Thrilaton eller liknande trendmoment
...äta endast rawfood (eller rawfood över huvudet taget)
...ta Milla på Spa eller klä på henne stickade tröjor
...prata om att "hitta mig själv"
...tro på gud
...leta efter en villa i Vanda
...använda PC igen
...utrycka mig med meningar som "Jag tror inte på det här med bilar"
...tacka nej till champagne
...gilla katter och ännu värre skaffar en katt
...skicka hjärtan och gullgullgull till Niki på facebook (herregud vi bor ihop)
...säga "nej, jag är för gammal för att gå ut"
...kalla mig för "equalist" istället för feminist

6 kommentarer:

  1. Haha, ljuvlig lista! H: hon som var på raw cake workshop igår :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. haha. Oj förlåt. Testade det några gånger när jag jobbade för min Morgon. Hade någon hälsonisse där då och då som alla hälsonissar älskade. Själv tyckte jag det var sååå tråkig mat. Blir utråkad bara jag tänker på det. Likadant så finns det en populär resturang här i Helsingfors som har ett efterättsbord där större delen är hälsosamma rawcakes. Ska man äta efterätt ska man göra det ordentligt :)

      Radera
    2. Hoppas du fick en bra rawupplevelse :D PUSS

      Radera
    3. Jo, det var jätteskoj! Jag gillar både och, "riktiga" bakelser och raw-bakelser. Tycker det är roligt att testa allt möjligt! :) Men gillar nån inte något är jag inte den som prackar på.

      Radera
  2. oj oj! kommer ju att vara din ärkefiende :D gillar raw food, men sku dock aldrig bara leva på det, Lucy går i kläder för hon fryser som bara vad, skickar alltid då o då gullgull, aijuu + L ska gå på utställning för hon ska bli mami någon dag i framtiden.. ;) hihi! ps. vinkväll i oktober?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hahaha. Well. Vi kan ha fight över drinks istället. Låter mycket trevligare :D
      Träffade din syster i lördags btw!!!! Och jo jag vill gå på drinks!

      Radera

bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar